OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti:

Doke Stroke s.r.o.
se sídlem Bezručova 1371/4b, Jeseník 79001
IČ: 27845893
DIČ:CZ27845893

DODACÍ LHŮTA
Zboží, které vedeme skladem, Vám zašleme obratem, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne, kdy byla přijata Vaše objednávka. Pokud si zvolíte způsob platby předem, pak jakmile budou Vaše peníze připsány na náš účet, do 2 pracovních dnů ode dne připsání platby na účet, zboží odešleme. Zboží, které není skladem, je vyráběné na zakázku či podle vlastního návrhu pak do 3 týdnů (dodací lhůta je upřesněná v popisu zboží či vás budeme informovat v potvrzovacím emailu při objednávce).

Žádáme Vás, abyste měli také na paměti, že informace, že zboží je skladem, má pouze informativní charakter. Mění se totiž každou chvíli a nejsme schopni Vám vždy zaručit, že v okamžiku potvrzení Vaší objednávky, které se generuje automaticky, bude zboží stále skladem, hlavně, pokud se jedná o poslední kus.

O předání Vámi objednaného zboží přepravci, budete okamžitě informováni e-mailem.

PLATBA

Dobírka - cena poštovného 120 Kč - platíte až při převzetí zboží od přepravce.
Převodem na náš účet u ČSOB č. 271098847/0300 – cena poštovného  100 Kč - vyčkejte podkladů k provedení platby, včetně variabilního symbolu (číslo objednávky), které Vám budou zaslány e-mailem v potvrzení Vaší objednávky. Zboží Vám bude zasláno okamžitě po připsání částky na náš účet.
Osobní odběr- po domluvě.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího:

V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

informujte nás mailem nebo telefonicky, že zboží posíláte zpět
zboží zašlete zpět na adresu: Doke Stroke s.r.o., Bezručova 1371/4b, 790 01 Jeseník
zboží nesmí být použité a nesmí být poškozené
Peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet, a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

ZÁRUKA A REKLAMACE
Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského zákoníku (především Oddíl čtvrtý – Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě) a zákonem na ochranu spotřebitele (Zákon 634/1992 Sb.)

Průběh reklamace:
Okamžikem převzetí zboží se stává kupující vlastníkem zboží, zároveň začíná běžet záruční lhůta na toto zboží v délce 24 měsíců. Jako záruční list přitom slouží faktura, která je zákazníkovi odeslána elektronicky. Záruka se vztahuje na všechny zjevné i skryté vady zboží, vady, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

V případě reklamace zboží doporučujeme kupujícímu postupovat tímto způsobem:

1.     zasláním e-mailu na adresu info@doke.cz. Prosíme, pro případ nutnosti uveďte i svůj telefon.

2.     doporučeným dopisem na adresu: Doke Stroke s.r.o., Bezručova 1371/4b, 790 01 Jeseník

Při podání reklamace uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky (je na faktuře) a popis zjištěných vad zboží a jejich projevy. Zároveň uveďte, co od reklamace očekáváte – výměnu zboží, opravu zboží, či vrácení platby za zboží.

Po podání reklamace rozhodne prodávající o dalším postupu, a do 3 pracovních dnů seznámí s rozhodnutím kupujícího, případně navrhne další postup reklamace – v případě přijetí reklamace bude kupující vyzván, aby zboží (řádně zabalené) společně s kopií daňového dokladu zaslal na adresu prodejce. Při zasílání zvolte doporučený balík České pošty, nikoliv dobírku, ta nebude přijata! Podle výběru ze strany kupujícího, pak bude na adresu kupujícímu zasláno opravené zboží (maximálně do 30 dní nebo dle domluvy s kupujícím) nebo zasláno zboží nové (maximálně do 30 dní), případně, odstoupí-li kupující od smlouvy, mu budou zaslány peníze v hodnotě ceny reklamovaného zboží na bankovní účet (jeho číslo kupující uvede při podání reklamace). Poštovní poplatky, vynaložené kupujícím na reklamační řízení, nejsou propláceny.

Prodávající neručí za škody způsobené na zásilce přepravcem. Pokud vám je zásilka doručena poškozená (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se prodávající zříká všech závazků, které pro něj z tohoto reklamačního řádu plynou, a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u přepravce. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Přepravce je povinen takový zápis sepsat.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Údaje o Vašich nákupech (Vaše objednávky) jsou ukládány do bezpečné databáze a nejsou poskytovány třetím stranám dle zákona číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací.

POSKYTOVÁNÍ DAT TŘETÍM OSOBÁM
Vaše data jsou důvěrná a nejsou poskytována dalším subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk jako jsou banky nebo partnerům zajišťujícím přepravu jako jsou spediční společnosti, kterým jsou poskytnuty údaje nutné k doručení zásilky.



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.